Strony internetowe i pozycjonowanie

Potrzebujesz szybkiej, przyjaznej dla urządzeń mobilnych i użytkownika, uwzględniającej wytyczne Google strony internetowej lub templatki? Szukasz skutecznego pozycjonowania w dobrej cenie?

Wybór fraz kluczowych a pozycjonowanie w Google i AdWords

Wydaje, iż wybór fraz kluczowych do Adwords i do pozycjonowania jest logicznym procesem. Czy jednak zawsze?

Jeden z amerykańskich marketerów internetowych prezentował swoje wyniki (w postać zrzutów ekranów) z kampanii AdWords.

Produktem było szkolenie dotyczące zarabiania w Internecie. Zysk ze sprzedaży tego szkolenia, zgodnie z tym co podawał ów Amerykanin był rzędu paru milionów dolarów a budżet na reklamę w Adowrds też był liczbą z sześcioma zerami.

Słów kluczowych były setki, więc AdWords-owa “maszynka” kręciła się na pełnych obrotach.

Z przedstawionych danych wynikało, iż bardzo dobry współczynnik konwersji miały nazwiska znanych osób związanych z finansami np. Warren Buffet.

Uzasadnienie było takie, że skoro ktoś szuka Warrena Buffeta to jest zainteresowany z dużym prawdopodobieństwem zarabianiem pieniędzy.

Marketer wykorzystał później tą frazę do budowy strony internetowej sprzedającej usługi finansowe. Strona ta była pozycjonowana w Google.

AdWords może być znakomitym i szybkim testem fraz kluczowych, które później są używane do pozycjonowania.

Przydatne informacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij