Strony internetowe i pozycjonowanie

Potrzebujesz szybkiej, przyjaznej dla urządzeń mobilnych i użytkownika, uwzględniającej wytyczne Google strony internetowej lub templatki? Szukasz skutecznego pozycjonowania w dobrej cenie?

pozycjonowanie stron cena

Jak skutecznie pozyskać nowych klientów wykorzystując siłe pozycjonowanie w Google

pozycja w wynikach wyszukiwania, ctr i liczba kliknięć

cel: Pozycjonujemy po to aby zdobyć nowych klientów.

Pobieżna analiza pozycji strony dla paru fraz nie wystarczy aby ocenić skutki i opłacalność biznesową pozycjonowania.

Na rysunku widać, że dla wielu fraz pomimo wysokiej pozycji liczba kliknięć i co za tym idzie CTR są niskie. Z wielu fraz można fraz można wygenerować znacznie większy ruch i nowych klientów.

Proces zarządzania pozycjonowaniem:

  1. Analiza opłacalności pozycjonowania
  2. Analiza wykonalności pozycjonowania
  3. Analiza pozycji w SERP, wyświetleń, kliknięć oraz CTR

Dla pokazanych danych celowe jest rozszerzenie pozycjonowania o prace mające na celu poprawę CTR.

Siłę pozycjonowania można wykorzystać prowadząc równolegle do prac związanych z pozycjonowaniem (rozumianym jako poprawę pozycji w SERP) optymalizację snippetów i CTR.

Pozycjonowanie lokalne w Google – nowa usługa FOXE

Widząc rosnące zapotrzebowanie na pozycjonowanie stricte lokalne wprowadzamy taką usługę do naszej oferty.
Usługa będzie dotyczyć wyłącznie fraz związanych z lokalizacją klienta np. pozycjonowanie Opole, pozycjonowanie Wrocław, kwiaciarnia Warszawa, Plubmer Newark etc.,
w ramach usługi nie będą natomiast obsługiwane frazy ogólne np. buty.

Oferta usługi jest adresowana do firm na całym świecie, które szukają klientów anglojęzycznych lub polskojęzycznych.

Cena usługi będzie dostosowana do konkretnego klienta i z nim negocjowana.

W ramach usługi będzie pozycjonowanie parę fraz, które zapewnią klientowi najlepszą konwersję.

Usługa zostaje wprowadzona z dniem 1.9.2016.

Usługa obejmie badanie i analizę fraz kluczowych.

Pozycjonowanie stron – cena a metoda

Na marginesie tego filmu o tym, jak każdą frazę wypozycjonować do TOP #1 warto się zastanowić, czy metoda brute force zawsze jest skuteczna?

Oczywiście gdy koszta i czas nie grają roli metoda brute force pewnie się sprawdzi w pewnych przypadkach. Co jednak z projektami o mocno ograniczonym budżecie, ograniczeniach czasowych. Co z klientami, którzy chcą pozycjonowania w rozsądnej cenie – taka metoda się nie sprawdzi.

Co wreszcie ze stronami, które są na pierwszej stronie SERP Googla a mają mało linków, przeczą one teorii omawianej w filmie.

Pamiętajmy, iż jest ok 200 czynników wpływających na pozycję strony w SERP, a rozbijanie taranem drzwi nie ma często sensu, zwłaszcza gdy istnieją boczne, otwarte drzwi…

Pewien znany w pewnych kręgach “czarodziej” i to nawet nie mający ani czarnego kapelusza, ani żadnego kapelusza, pokazywał na swym szkoleniu stosunkowo ubogą stronę, z dość słabymi linkami, beznadziejną graficznie, która w rankingu była wyżej niż wiele konkurencyjnych stron, z większą ilością linków, o wiele lepszym wyglądzie. On po prostu wiedział co i jak robić…

pozycjonowanie stron cennik

Pozycja strony w SERP Googla – najważniejszy czynnik

Bardzo ciekawy film. Wg niego o pozycji strony w rankingu Google decyduje, w jakim stopniu strona odpowiada temu, czego ludzie szukają.

Można to rozumieć bardzo dosłownie. Gdy jednak zastanowimy się głębiej zaczniemy się zastanawiać, jak Google mierzy stopień w jakim dana strona odpowiada zapytaniom użytkowników… oraz czy i na co owe pomiary mają wpływ. Braian Dean z Becklinko w swoim emailingu pisze, że optymalizacja snippetu strony w SERP powoduje CTR, a co za tym idzie poprawienie pozycji w SERP. Oczywiście działa to dla stron, które są już wysoko.

 

Jak wypozycjonować w Google dowolną frazę do TOP #1

Warto obejrzeć filmiglująck, który (w założeniu) pokazuje, jak metodą brute force wypozycjonować dowolną frazę lepiej niż konkurencja.

Filmik jest ciekawy, jednak uwzględnia tylko 2 czynniki (ang. ranking signal)

  • liczbę linków (ang. backlink),
  • liczbę domen

Nie uwzględniono żadnych innych czynników, ograniczeń budżetowych, jakości samego artykułu, parametrów strony i domeny (np. PA, DA), linków wewnętrznych. Różnic w gęstości słów kluczowych w tekście. Pomimo zaawansowania technologicznego Google ten prosty parametr jest nadal bardzo istotny i odpowiednio nim “manewrując” można wiele zdziałać.
W mojej ocenie prezentowany film jest interesującą i pouczającą reklamą prezentowanego narzędzia.

Co to jest pozycjonowanie, ile trwa i ile kosztuje pozycjonowanie stron

Co to jest pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie to proces, którego celem jest poprawa położenia strony w wynikach wyszukiwania czyli SERP (ang. Search Engine Result Pages).

Pozycjonowanie umownie dzieli się onpage – czyli optymalizację strony oraz offpage – działania zmierzające do pozyskania wartościowych linków.

Działania onpage do niedawna miała charakter bardziej techniczny, teraz w coraz większym stopniu dotyczą tworzenia i optymalizacji wysokiej jakości zawartości, która jest wartościowa, czytelna, przejrzysta i łatwa w nawigacji dla użytkownika.

 

Ile trwa pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to proces długotrwały. Pierwsze wyniki są często widoczne po paru tygodniach lub miesiącach. Procesy związane z pozycjonowaniem to w zasadzie procesy ciągłe.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Koszty pozycjonowania są różne. Ceny pozycjonowania i modele płatności za pozycjonowanie omówiono tutaj.

Najważniejsze pozycje z cennika pozycjonowania prezentujemy tutaj.

Bardzo szczegółowy cennik pozycjonowania prezentujemy tutaj.

 

Przydatne informacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij