Strony internetowe i pozycjonowanie

Potrzebujesz szybkiej, przyjaznej dla urządzeń mobilnych i użytkownika, uwzględniającej wytyczne Google strony internetowej lub templatki? Szukasz skutecznego pozycjonowania w dobrej cenie?

Pozycjonowanie google

Pozycjonowanie w Google w 2018 roku

  • #1 w Google otrzymuje ok. 42,3% kliknięć
  • zmiana rozmieszczenia elementów i nawigacji na stronie może zwiększyć sprzedaż o 300%
  • wybór odpowiednich fraz (słów kluczowych) jest najbardziej istotny dla pozycjonowania
  • Pozycjonowanie może być wielokrotnie tańsze niż płatna reklama w wynikach wyszukiwania, może ją też uzupełniać
  • tutaj jest cennik pozycjonowania a tutaj bardzo szczegółowy cennik pozycjonowania stron
  • Pozycjonowanie Google – przydatne informacje

Typowe błędy to:

  • wybór fraz o charakterze informacyjnym, a nie komercyjnym (zakupowym) – koleżanki siedzą przy kawie, oglądają meble, rozmawiają, choć żadna z nich nie chce kupić mebli bo ma nowe…
  • wybór fraz których nikt nie szuka lub które nie mają charakteru komercyjnego
  • nieprawidłowe dodawanie linków może przynieść więcej szkody niż pożytku
  • strona niedostosowana do urządzeń mobilnych
  • strona niezgodna z wymaganiami Google
  • strona wolna, trudna w nawigacji, ogólnie zły UX

Jak skutecznie pozyskać nowych klientów wykorzystując siłe pozycjonowanie w Google

pozycja w wynikach wyszukiwania, ctr i liczba kliknięć

cel: Pozycjonujemy po to aby zdobyć nowych klientów.

Pobieżna analiza pozycji strony dla paru fraz nie wystarczy aby ocenić skutki i opłacalność biznesową pozycjonowania.

Na rysunku widać, że dla wielu fraz pomimo wysokiej pozycji liczba kliknięć i co za tym idzie CTR są niskie. Z wielu fraz można fraz można wygenerować znacznie większy ruch i nowych klientów.

Proces zarządzania pozycjonowaniem:

  1. Analiza opłacalności pozycjonowania
  2. Analiza wykonalności pozycjonowania
  3. Analiza pozycji w SERP, wyświetleń, kliknięć oraz CTR

Dla pokazanych danych celowe jest rozszerzenie pozycjonowania o prace mające na celu poprawę CTR.

Siłę pozycjonowania można wykorzystać prowadząc równolegle do prac związanych z pozycjonowaniem (rozumianym jako poprawę pozycji w SERP) optymalizację snippetów i CTR.

Pozycjonowanie lokalne w Google – nowa usługa FOXE

Widząc rosnące zapotrzebowanie na pozycjonowanie stricte lokalne wprowadzamy taką usługę do naszej oferty.
Usługa będzie dotyczyć wyłącznie fraz związanych z lokalizacją klienta np. pozycjonowanie Opole, pozycjonowanie Wrocław, kwiaciarnia Warszawa, Plubmer Newark etc.,
w ramach usługi nie będą natomiast obsługiwane frazy ogólne np. buty.

Oferta usługi jest adresowana do firm na całym świecie, które szukają klientów anglojęzycznych lub polskojęzycznych.

Cena usługi będzie dostosowana do konkretnego klienta i z nim negocjowana.

W ramach usługi będzie pozycjonowanie parę fraz, które zapewnią klientowi najlepszą konwersję.

Usługa zostaje wprowadzona z dniem 1.9.2016.

Usługa obejmie badanie i analizę fraz kluczowych.

Pozycja strony w SERP Googla – najważniejszy czynnik

Bardzo ciekawy film. Wg niego o pozycji strony w rankingu Google decyduje, w jakim stopniu strona odpowiada temu, czego ludzie szukają.

Można to rozumieć bardzo dosłownie. Gdy jednak zastanowimy się głębiej zaczniemy się zastanawiać, jak Google mierzy stopień w jakim dana strona odpowiada zapytaniom użytkowników… oraz czy i na co owe pomiary mają wpływ. Braian Dean z Becklinko w swoim emailingu pisze, że optymalizacja snippetu strony w SERP powoduje CTR, a co za tym idzie poprawienie pozycji w SERP. Oczywiście działa to dla stron, które są już wysoko.

 

Jak wypozycjonować w Google dowolną frazę do TOP #1

Warto obejrzeć filmiglująck, który (w założeniu) pokazuje, jak metodą brute force wypozycjonować dowolną frazę lepiej niż konkurencja.

Filmik jest ciekawy, jednak uwzględnia tylko 2 czynniki (ang. ranking signal)

  • liczbę linków (ang. backlink),
  • liczbę domen

Nie uwzględniono żadnych innych czynników, ograniczeń budżetowych, jakości samego artykułu, parametrów strony i domeny (np. PA, DA), linków wewnętrznych. Różnic w gęstości słów kluczowych w tekście. Pomimo zaawansowania technologicznego Google ten prosty parametr jest nadal bardzo istotny i odpowiednio nim “manewrując” można wiele zdziałać.
W mojej ocenie prezentowany film jest interesującą i pouczającą reklamą prezentowanego narzędzia.

Wybór fraz kluczowych a pozycjonowanie w Google i AdWords

Wydaje, iż wybór fraz kluczowych do Adwords i do pozycjonowania jest logicznym procesem. Czy jednak zawsze?

Jeden z amerykańskich marketerów internetowych prezentował swoje wyniki (w postać zrzutów ekranów) z kampanii AdWords.

Produktem było szkolenie dotyczące zarabiania w Internecie. Zysk ze sprzedaży tego szkolenia, zgodnie z tym co podawał ów Amerykanin był rzędu paru milionów dolarów a budżet na reklamę w Adowrds też był liczbą z sześcioma zerami.

Słów kluczowych były setki, więc AdWords-owa “maszynka” kręciła się na pełnych obrotach.

Z przedstawionych danych wynikało, iż bardzo dobry współczynnik konwersji miały nazwiska znanych osób związanych z finansami np. Warren Buffet.

Uzasadnienie było takie, że skoro ktoś szuka Warrena Buffeta to jest zainteresowany z dużym prawdopodobieństwem zarabianiem pieniędzy.

Marketer wykorzystał później tą frazę do budowy strony internetowej sprzedającej usługi finansowe. Strona ta była pozycjonowana w Google.

AdWords może być znakomitym i szybkim testem fraz kluczowych, które później są używane do pozycjonowania.

Spamerska zawartość szkodzi

Serwis backlinko.com podaje, iż Gary Illyes z Google, że podstrony z niskiej jakości zawartością szkodzą (bo niepotrzebnie pożerają zasoby) i zmniejszają ruch.

Oczywiście Google kocha zawartość ale tą o wysokiej jakości, unikalną.

Z wypowiedzi wynika, iż wartościowe podstrony to takie, które otrzymują ruch wysokiej jakości.

Powyższa wypowiedź potwierdza przewagę jakości nad ilością.

Przydatne informacje

Szybki kontakt!
+
Wyślij!

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij