Naprawdę skuteczne pozycjonowanie w Google. Optymalizacja CTR i konwersji. Korzystne ceny.

Zyskaj więcej klientów dzięki naprawdę skutecznemu pozycjonowaniu Twojej strony!

Dzwoń teraz 0048 664 15 99 33

Pozycjonowanie a Google Adwords – podobieństwa i różnice

Podobieństwa

1. Zarówno pozycjonowanie (SEO) jak i Google Adwords mają zapewnić obecność potencjalnych klientów a) na Twojej stronie, b) w Twoim sklepie c) na Twoim profilu d) Na stronie w Twoim filmem na You Tube

2. Kluczem do skutecznego pozycjonowania jaki i do Google Adwords jest badanie i dobór fraz slów kluczowych

Różnice

1. Inne miejsce prezentacji w SERP (w wynikach wyszukiwania ang. search engine result page) – w SEO (pozycjonowanie) tytuł, snippet i link(i) jest prezentowany w wynikach naturalnych, reklamy AdWords są prezentowane w specjalnych modułach i są explicite oznaczone jako reklamy.

2. W Google AdWords płacimy za kliknięcie. Spotkałem się też z płatnością za konwersje.

3. W Google AdWords stawki za klieknięcie bardzo często się zmienią, a w praktyce idą w górę.

4. W Google AaWords możemy mieć natychmiastowe rezultaty, w SEO zazwyczaj musimy poczekać na rezultaty.

5. W SEO opłata może być stała np. niski abonament lub również w zależności od wyników – zależy od umowy jaką zawrzemy. Drugi pozornie bezpieczniejszy wariant jest na ogół o wiele droży.

6. Z mojej praktyki wynika, iż SEO może być nawet 3 razy tańsze od Google AdWords.

7. Oczywiście obie metody możemy stosować równolegle.

Pozycjonowanie a Google Adwords – podobieństwa i różnice
Rate this post

Szybki kontakt!
+
Wyślij!

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies i naszą politykę prywatności. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij