pozycjonowanie stron cena, pozycjonowanie stron cennik

Naprawd─Ö skuteczne pozycjonowanie w Google. Optymalizacja CTR i konwersji. Korzystne ceny.

Zanim zdecydujesz si─Ö na t─ů us┼éug─Ö, wype┼énij formularz kontaktowy i dowiedz si─Ö, jak mo┼╝emy Ci pom├│c zdoby─ç nowych klient├│w.

Google Rand Brain i USER Expirience

Google RankBrain to nowy algorytm Google. Jest on ma┼éo opisany i wiadomo, ┼╝e opiera si─Ö o sztuczn─ů inteligencj─Ö. Z publikacji w internecie wynika, ┼╝e dzia┼éa on offline, pozwalaj─ůc ÔÇ×uczy─çÔÇŁ w celu takiej modyfikacji prezentowanych wynik├│w SERP, aby jak by┼éy one jak najwy┼╝szej jako┼Ťci tzn. w jak najwi─Ökszym stopniu odpowiada┼éy temu, czego szuka cz┼éowiek wpisuj─ůc do wyszukiwarki dan─ů fraz─Ö.

Google w dalszym ci─ůgu twierdzi, i┼╝ najwi─Ökszym wp┼éyw na wyniki wyszukiwania ma:

zawarto┼Ť─ç,
linki.

Znaj─ůc r├│┼╝ne metody sztucznej inteligencji mo┼╝na za┼éo┼╝y─ç, i┼╝ mo┼╝liwy jest nast─Öpuj─ůcy scenariusz:

wybierane s─ů wyniki wyszukiwania najwy┼╝ej jako┼Ťci, czyli dobre przyk┼éady

a nast─Öpnie s─ů one u┼╝ywane do uczenia algorytmu (lub pewniej ca┼éego zespo┼éu algorytm├│w) tak aby wyniki takie by┼éy premiowane w wynikach wyszukiwania.

Tu można postawić parę pytań i tworzyć pewne hipotezy:

jak Google wybiera te dobre przyk┼éady, czy robi to r─Öcznie, czy np. mierz─ůc konwersje, i w og├│le to wszystko, co nazywa si─Ö USER EXPIRIENCE?
Co mierzy Google?

Badanie zachowania si─Ö u┼╝ytkownik├│w to bardzo pewny spos├│b pomiaru tego, czy dana strona zawiera to, czego ludzie szukaj─ů. Oczywi┼Ťcie pomiary takie, zaczynaj─ů si─Ö od pomiaru tego, w kt├│re wyniki z SERP ludzie klikaj─ů wi─Öcej, a w kt├│re mniej lub w og├│le.

Gdyby hipoteza taka (tzn. ┼╝e badane jest zachowanie u┼╝ytkowania w SERP i na samej stornie, i┬á wy wyniki s─ů u┼╝ywane do uczenia algorytmu Randbrain), wynikaj─ů z tego wa┼╝ne wnioski:
ruch na stronie jest wa┼╝nym sygna┼éem pozycjonuj─ůcym (o czym pisz─ů od jakiego┼Ť czasu ameryka┼äscy specjali┼Ťci SEO),
sama modyfikacja mo┼╝e dotyczy─ç stron maj─ůcych do┼Ť─ç dobr─ů pozycj─Ö w wynikach SERP. Trudno bowiem mierzy─ç ruch dla strony, kt├│ra ma pozycj─Ö 150.

Konkluduj─ůc, niezale┼╝nie, czy nasza hipoteza jest s┼éuszna poprawa USER EXPIRIENCE ma pozytywny wp┼éyw na nasz─ů stron─Ö.

Je┼Ťli hipteza jest prawdziwa to najwi─Ökszy wyp┼éyw na pozycj─Ö w SERP Google maj─ů:

  • zawarto┼Ť─ç
  • linki
  • zachowanie si─Ö u┼╝ytkownik├│w na stronie SERP Googla
  • zachowanie si─Ö u┼╝ytkownik├│w na stronie docelowej

Tzn. ocena zawarto┼Ťci i link├│w jest ocen─ů a priori, a zachowanie u┼╝ytkownik├│w pozwala t─ů ocen─Ö w praktyce weryfikowa─ç.

Google Rand Brain i USER Expirience
Rate this post

Szybki kontakt!
+
Wy┼Ťlij!

Kontynuuj─ůc przegl─ůdanie strony, wyra┼╝asz zgod─Ö na u┼╝ywanie przez nas plik├│w cookies i nasz─ů polityk─Ö prywatno┼Ťci. wi─Öcej informacji

Aby zapewni─ç Tobie najwy┼╝szy poziom realizacji us┼éugi, opcje ciasteczek na tej stronie s─ů ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuuj─ůc przegl─ůdanie strony bez zmiany ustawie┼ä lub klikaj─ůc przycisk "Akceptuj─Ö" zgadzasz si─Ö na ich wykorzystanie.

Zamknij