pozycjonowanie stron cena, pozycjonowanie stron cennik

Naprawd臋 skuteczne pozycjonowanie w Google. Optymalizacja CTR i konwersji. Korzystne ceny.

Zanim zdecydujesz si臋 na t膮 us艂ug臋, wype艂nij formularz kontaktowy i dowiedz si臋, jak mo偶emy Ci pom贸c zdoby膰 nowych klient贸w.

Badanie i dob贸r fraz kluczowych w pozycjonowaniu i w Google AdWords

Badanie fraz (s艂贸w) kluczowych to podstawa zar贸wno do pozycjonowania jak i do skutecznego u偶ycia Google AdWords.

Warunki wst臋pne

1. Analiza dziedziny klienta

2. Analiza s艂ownictwa, terminologii z danej bran偶y

3. Analiza konkurencji klienta

Czego szukamy

1. Fraz kt贸re maj膮 potencja艂 sprzeda偶owy

2. Unikamy fraz kt贸re nie maj膮 potencja艂u zakupowego

3. Pewne odst臋pstwo, gdy budujemy list臋 mailingow膮 – szukamy 艂atwych fraz o du偶ym wolumenie wyszukiwania, kt贸rych szukaj膮 nasi kliencie

4. Najlepiej gdy uda si臋 wyszuka膰 fraz, kt贸re przeoczy艂a konkurencja i tzw. Google Loopholes

5. Dobrze aby frazy by艂y tanie / relatywnie 艂atwe

Co jest wa偶ne

1. Parametry liczbowe dla danej frazy

2. Mo偶liwo艣膰 zbudowania zawarto艣ci dla danej frazy

O ile punkt 1. jest oczywisty – o badaniu fraz i stron, r贸偶nych parametrach m贸wi膮 praktycznie wszyscy, o tyle o mo偶liwo艣ci tworzenia sensownej zawarto艣ci: artyku艂, film m贸wi si臋 niewiele, jest to bardzo istotne i cz臋sto nie trywialne.

Badanie i dob贸r fraz kluczowych w pozycjonowaniu i w Google AdWords
Rate this post

Szybki kontakt!
+
Wy艣lij!

Kontynuuj膮c przegl膮danie strony, wyra偶asz zgod臋 na u偶ywanie przez nas plik贸w cookies i nasz膮 polityk臋 prywatno艣ci. wi臋cej informacji

Aby zapewni膰 Tobie najwy偶szy poziom realizacji us艂ugi, opcje ciasteczek na tej stronie s膮 ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuuj膮c przegl膮danie strony bez zmiany ustawie艅 lub klikaj膮c przycisk "Akceptuj臋" zgadzasz si臋 na ich wykorzystanie.

Zamknij