Strony internetowe i pozycjonowanie

Potrzebujesz szybkiej, przyjaznej dla urządzeń mobilnych i użytkownika, uwzględniającej wytyczne Google strony internetowej lub templatki? Szukasz skutecznego pozycjonowania w dobrej cenie?

Badanie i dobór fraz kluczowych w pozycjonowaniu i w Google AdWords

Badanie fraz (słów) kluczowych to podstawa zarówno do pozycjonowania jak i do skutecznego użycia Google AdWords.

Warunki wstępne

1. Analiza dziedziny klienta

2. Analiza słownictwa, terminologii z danej branży

3. Analiza konkurencji klienta

Czego szukamy

1. Fraz które mają potencjał sprzedażowy

2. Unikamy fraz które nie mają potencjału zakupowego

3. Pewne odstępstwo, gdy budujemy listę mailingową – szukamy łatwych fraz o dużym wolumenie wyszukiwania, których szukają nasi kliencie

4. Najlepiej gdy uda się wyszukać fraz, które przeoczyła konkurencja i tzw. Google Loopholes

5. Dobrze aby frazy były tanie / relatywnie łatwe

Co jest ważne

1. Parametry liczbowe dla danej frazy

2. Możliwość zbudowania zawartości dla danej frazy

O ile punkt 1. jest oczywisty – o badaniu fraz i stron, różnych parametrach mówią praktycznie wszyscy, o tyle o możliwości tworzenia sensownej zawartości: artykuł, film mówi się niewiele, jest to bardzo istotne i często nie trywialne.

Przydatne informacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij