Strony internetowe i pozycjonowanie

Potrzebujesz szybkiej, przyjaznej dla urządzeń mobilnych i użytkownika, uwzględniającej wytyczne Google strony internetowej lub templatki? Szukasz skutecznego pozycjonowania w dobrej cenie?

Aktualności

Pozycjonowanie w Google w 2018 roku

  • #1 w Google otrzymuje ok. 42,3% kliknięć
  • zmiana rozmieszczenia elementów i nawigacji na stronie może zwiększyć sprzedaż o 300%
  • wybór odpowiednich fraz (słów kluczowych) jest najbardziej istotny dla pozycjonowania
  • Pozycjonowanie może być wielokrotnie tańsze niż płatna reklama w wynikach wyszukiwania, może ją też uzupełniać
  • tutaj jest cennik pozycjonowania a tutaj bardzo szczegółowy cennik pozycjonowania stron
  • Pozycjonowanie Google – przydatne informacje

Typowe błędy to:

  • wybór fraz o charakterze informacyjnym, a nie komercyjnym (zakupowym) – koleżanki siedzą przy kawie, oglądają meble, rozmawiają, choć żadna z nich nie chce kupić mebli bo ma nowe…
  • wybór fraz których nikt nie szuka lub które nie mają charakteru komercyjnego
  • nieprawidłowe dodawanie linków może przynieść więcej szkody niż pożytku
  • strona niedostosowana do urządzeń mobilnych
  • strona niezgodna z wymaganiami Google
  • strona wolna, trudna w nawigacji, ogólnie zły UX

Jak skutecznie pozyskać nowych klientów wykorzystując siłe pozycjonowanie w Google

pozycja w wynikach wyszukiwania, ctr i liczba kliknięć

cel: Pozycjonujemy po to aby zdobyć nowych klientów.

Pobieżna analiza pozycji strony dla paru fraz nie wystarczy aby ocenić skutki i opłacalność biznesową pozycjonowania.

Na rysunku widać, że dla wielu fraz pomimo wysokiej pozycji liczba kliknięć i co za tym idzie CTR są niskie. Z wielu fraz można fraz można wygenerować znacznie większy ruch i nowych klientów.

Proces zarządzania pozycjonowaniem:

  1. Analiza opłacalności pozycjonowania
  2. Analiza wykonalności pozycjonowania
  3. Analiza pozycji w SERP, wyświetleń, kliknięć oraz CTR

Dla pokazanych danych celowe jest rozszerzenie pozycjonowania o prace mające na celu poprawę CTR.

Siłę pozycjonowania można wykorzystać prowadząc równolegle do prac związanych z pozycjonowaniem (rozumianym jako poprawę pozycji w SERP) optymalizację snippetów i CTR.

Pozycjonowanie lokalne w Google – nowa usługa FOXE

Widząc rosnące zapotrzebowanie na pozycjonowanie stricte lokalne wprowadzamy taką usługę do naszej oferty.
Usługa będzie dotyczyć wyłącznie fraz związanych z lokalizacją klienta np. pozycjonowanie Opole, pozycjonowanie Wrocław, kwiaciarnia Warszawa, Plubmer Newark etc.,
w ramach usługi nie będą natomiast obsługiwane frazy ogólne np. buty.

Oferta usługi jest adresowana do firm na całym świecie, które szukają klientów anglojęzycznych lub polskojęzycznych.

Cena usługi będzie dostosowana do konkretnego klienta i z nim negocjowana.

W ramach usługi będzie pozycjonowanie parę fraz, które zapewnią klientowi najlepszą konwersję.

Usługa zostaje wprowadzona z dniem 1.9.2016.

Usługa obejmie badanie i analizę fraz kluczowych.

Trzy dobre książki

  1. Niezawodne zasady web designu, wydanie II, Jason Beaird, James Geoge, Helion
  2. Logo design love, wydanie II, David Airey, Helion
  3. AdWords 360. Katalog skutecznych kampani, Paulina Wiktorska, OnePress

Lubię książki więc chętnie je kupuję. Pierwsze dwie pozycje są bardziej związane z grafiką, wyglądem strony oraz projektowaniem logotypów.

Trzecia to katalog 30 kampanii AdWords.

Wszystkie trzy książki mają poręczny format, wiele cennej zawartości i nie są przy tym grubymi przegadanymi cegłami. Uznałem, że warto je mieć na biurku.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

W serwisie Foxe.pl opisujemy jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym poprzez: dobór odpowiedniego ruchu i poprawę jego jakości oraz poprzez uszczelnienie procesów biznesowych.

jak-zwiekszyc-sprzedaz-w-sklepie-internetowym-gdzie-uciekaja-klienci

W artykule omówiono towary wymagające różnych rodzajów ruchu, źródła ruchu, oraz typowe problemy zmniejszające sprzedaż.
Cały artykułhttp://www.foxe.pl/jak-zwiekszyc-sprzedaz-w-sklepie-internetowym

Spamerska zawartość szkodzi

Serwis backlinko.com podaje, iż Gary Illyes z Google, że podstrony z niskiej jakości zawartością szkodzą (bo niepotrzebnie pożerają zasoby) i zmniejszają ruch.

Oczywiście Google kocha zawartość ale tą o wysokiej jakości, unikalną.

Z wypowiedzi wynika, iż wartościowe podstrony to takie, które otrzymują ruch wysokiej jakości.

Powyższa wypowiedź potwierdza przewagę jakości nad ilością.

Nowy cennik firmy FOXE

Prezentowany w tym serwisie cennik jest poręcznym przekrojem naszego rozbudowanego i bardzo szczegółowego cennika pozycjonowania, który jest prezentowany na stronie FOXE.pl

Jak widać w naszej ofercie mamy zarówno usługi dla małych podmiotów działających na rynku lokalnym jak i usługi dla większych firm.

 

Google Voice Search czyli Google Google powiedz przecie gdzie jest …

Google Voice Search to nowa technologia będąca odpowiedzią na to, iż ludzie stają się coraz to bardziej zaganiani i… leniwi.

Jadąc autem łatwiej nam wypowiedzieć frazę do wyszukiwania głosem niż pisać ją na małej klawiaturze.

Szacuje się, iż w niedalekiej przyszłości spora część zapytań kierowanych z urządzeń mobilnych będzie ralizowana przy pomocy technologii Google Voice Search.

Ciekawym zagadnieniem jest jak zmienią się frazy podawane wyszukiwarce tzn. czy będzie to pizza Kraków, czy raczej: Gdzie jest najbliższa pizzeria?

Inna rzecz, że przy wyszukiwaniu mobilnym (zwłaszcza w większych i dużych miastach) duże znaczenie ma nasza dokładna lokalizacja (i co za tym idzie) odległość i od tego, co poszukujemy.

Jesteśmy w obcym dużym mieście i chcemy nadać list polecony. Piszemy (lub mówimy) poczta X (X – oznacza nazwę miasta) i znajduje się 100 oddziałów poczty – dla nas najistotniejszy jest zapewne najbliższy.

Pozycjonowanie stron cennik

Pozycjonowanie stron cennik usług podzielony jest na dwie sekcje. Pierwsza z nich to pozycjonowanie lokalne dla firm świadczących usługi na rynku lokalnym. Miesięczny koszt pozycjonowania od 400zł miesięcznie. Dla firm działających na rynku krajowym (druga sekcja) opłaty miesięczne zaczynają się od 700zł miesięcznie. W obu przypadkach model płatności to płatność abonamentowa.

Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, iż ruch z Google może być cennym źródłem klientów.

Oczywiście osoby te zaraz zadają pytanie ile kosztuje pozycjonowanie – jeśli sprawa dotyczy rozmowy szukają cennika pozycjonowania w Google.

Co do oczekiwań cenowych to z jednej strony mamy tendencję aby wszystko było jak najtańsze, z drugiej można powiedzieć, iż cena jest dobra gdy obu stronom umowy się ona (choćby w dłuższym okresie opłaca).

Metodą na obniżenie ceny może być płatność abonamentowa (ang. fix rate). Inne modele płatności np. za godzinę (modny w UK) lub za efekt raczej bardzo istotnie podwyższają cenę. Co więcej płatność za efekt niesie to niebezpieczeństwo, iż efekt osiągany jest “po trupach” z naruszeniem wszystkich zasad bezpiecznego pozycjonowania aby przedsięwzięcie przyniosło zysk.

pozycjonowaniestroncennik.pl

Pozycjonowanie stron cennik

Dlatego przy wyborze usługodawcy warto rozważyć wszystkie za i przeciw.

pobierz: pozycjonowaniestroncennik

My oferujemy co do zasady płatności abonamentowe – sprawdzają się one dobrze przy dłużej współpracy. Tutaj można zapoznać się z cennikiem pozycjonowania.

 

foxewebdesign-bezpieczenstwo-uczciwosc-skutecznosc-niskie-ceny

Czy można wyhodować algorytm Googla lub jego część?

Dokładna postać algorytmu Google nie jest znana. Ogólna postać pokazująca zasadę działania jest opisywana. Można zapytać, czy można wyhodować algorytm Google lub może czy Google samo hoduje swój algorytm lub jego części. Do zadania takiego pytania zainspirowało mnie to, co pisze się na temat algorytmu RankBrain.

Przeciętniej osobie znającej pobieżnie zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją kojarzy się ona z algorytmami genetycznymi lub sieciami neuronowymi. Ci co lepiej znają temat zetknęli się zapewne z regułami decyzyjnymi.

Znacznie mniej osób wie, o programowaniu genetycznym, które pozwala hodować drzewa mogące reprezentować np. programy (algorytmy). Programy takie mogą mogą reprezentować np. obwody elektryczne (John Koza. Genetic Programming III).

Jest to jak najbardziej możliwe: istnieje bogaty zestaw danych do uczenia (wyniki SERP dla różnych fraz), istnieją publikacje o czynnikach pozycjonowania (Ranking Factors Becklinko, Ranking Factors MOZ). Możemy również sami mierzyć różne parametry strony lub serwisu.

Zastosowania programowania genetycznego mogło by przyczynić się do polepszenia jakości wyników w SERP Googla, jak i rozwinąć algorytm lub jego część.

A może Google już hoduje swoje algorytmy lub ich części, a my o tym nic nie wiemy?

Warto przypomnieć, iż w algorytmie genetycznym osobniki reprezentują konkretne wartości w programowaniu genetycznym osobniki są drzewami reprezentującymi programy. Oczywiście zestaw instrukcji, a raczej funkcji i symboli terminalnych dla takich drzew zależy od nas.

Przydatne informacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij