Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych

W internecie łatwo można znaleźć zalecenia dotyczące pozycjonowania sklepów internetowych. Wiele z nich jest sensowna.

Rzecz jednak w tym, że niczym nie różnią się one od zaleceń dotyczących pozycjonowania “zwykłych” (tzn. nie sklepów) stron internetowych:

  1. Badanie fraz kluczowych
  2. Optymalizacja metatagów
  3. Odpowiednie URL-e (samo Google pisze o tym ciekawie)
  4. Unikalna (niesplagiatowana, nie powielona zawartość)
  5. Linki wenętrzne
  6. Linki zewnętrzne
  7. Rich Snippets
  8. Mapy XML
  9. Kanały RSS
  10. User Expirience (odpowiedni ruch na stronie sprzyja utrzymaniu i polepszeniu wyników, szybka ucieczka odwiedzających może powodować spadek)
  11. Czas ładowania
  12. Social Signals
  13. Strona ma być przyjazna dla urządzeń mobilnych.
  14. Strona ma zawierać tzw. Trust Pages.

Te wszystkie czynniki mają potencjalny wpływ na pozycję sklepu w wynikach wyszukiwania (SERP). Tyle, że nie są one w żaden sposób charakterystyczne dla sklepu internetowego. No może w jakimś stopniu Rich Snippets są, z tym, że usługi też możemy opisywać przy ich użyciu.

My pozycjonując sklepy internetowe używamy swojej metodyki, która pozwala osiągnąć wymierne wyniki w dość krótkim czasie.

Cennik pozycjonowania

Share Post


Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij